Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday 15 June 2011

Merajuk!

Officially nak ckp that I tgh merajuk dengan IPHONE!

Why????
Because my bloody iPhone is missing! Hilang tah ke mane.
It happened bile nak pegi makan dekat KGPA, mase dlm krete ade lagi, but dlm Restaurant da xde. I thought maybe tinggal dlm krete, so biar je la.
Da smpai rumah baru t'ingt balik then kelam kabut cari. Until today xjumpe.
HP tuh da OFF, for sure ade org jumpe and buang sim card terus.

The weirdest parts were:
1. I totally xingat langsung where I put it after gune. Simpan balik dlm beg or letak kat seat krete.

2. The moment I declared that my HP is no longer possible to be found, terus t'ingt Novel Cecilia Ahern A Place Called Here. Maybe HP tuh jadi same mcm dlm novel tuh kot.
Heyyyy It's possible what... xke? huhu

3. I think my HP tuh yg merajuk with me, because few days before I was thinking of buying BB Torch, tp just ckp camtu2 je kot. Maybe "dia" dengar kot. hahaha but I was thinking nak tukar dengan my other phone la, NOT you, my dear Iphone.

Things became complicated when:
1. My iPhone is under contract. Still have 15 months to go.

2. If nak tukar to other HP, I have to pay RM700 for the penalty =.=

3. Time nak hilang nih la, my family ajak pegi holiday dekat Tokyo and Seoul. Da la kne dune duit sendiri since da xstudy lagi da. =(

4. There are so many important things in the HP. My dad's credit card info (FULL INFO) was in there, terus kne report card tuh hilang and change to another one. My passwords for FB, Blog, Paypal, Hotmail, Gmail, Yahoo and etc. Tapi naseb bek passwords jer, email xtulis.

So dear iPhone, please please please come back to me.
I give you one month, or not BYE BYE iPhone and HELLO BB!
tapi, kne cari duit dulu la. hahahhaa

7 comments:

Anonymous said...

cik, iphone tu ade pada sy, dan bru harini dpt pinjam mmber punye charger n cek detail kalo ade,so sy jumpe email n tros reply kat sini..so kalau boleh, besok jumpe kat kgpa dlm pukul 5 cmtu, tggu la dkat tangga tu, sy pasti dtg dan pulangkn phone awk. tq.

Milly said...

Tapi dlm hp tuh xde pape psl blog nih kot. =.=

Anonymous said...

Dlm hp tu kan ade tulis email owner phone, n utk pengetahuan cik, sy mmg niat nk pulangkn talifon tu,dgn check contact yg ade tp kwn sy dh erase semua memory dlm fon tu, so sbb tu la sy dpt email ni je. Jadi bila free utk jumpe?

Milly said...

ok fine, hp tuh color ape?

Anonymous said...

Kaler ape? Sah2 la iphone kaler hitam n 8G je, awk ingat sy ni org jahat ke ape? Org btol2 nk bg balik, mcm nk xnk je, kalo xnk xpe lah

Milly said...

xpe, sedekah ajer

Anonymous said...

Ok,then time kasih aje lah

Related Posts with Thumbnails

Be Listed In My Blog List ^ ^